GP Μ. Βρετανίας: Ο Leclerc ταχύτερος όλων στο FP3 - Άδοξο τέλος λόγω Bortoleto

×

Γιώργος Ανανίδας

Ο Charles Leclerc έγραψε το καλύτερο πέρασμα στην τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο Σίλβερστον. Μία έξοδος του Bortoleto στο τέλος διέκοψε τη διαδικασία και κράτησε τον Μονεγάσκο στην πρώτη θέση, με τους Piastri και Verstappen πίσω του.

Charles Leclerc

Το FP3 ξεκίνησε με πέντε λεπτά καθυστέρησης, διότι υπήρχαν κομμάτια από λάστιχο και πιθανώς λίγα χαλίκια στην πίστα. Οπότε, δόθηκε λίγος έξτρα χρόνος στους κριτές για να καθαρίσουν εκείνη την επιφάνεια, πριν αρχίσει η διαδικασία.

Το πρώτο μονοθέσιο στην πίστα ήταν η A525 του Pierre Gasly, ο οποίος άρχισε τις ελεύθερες δοκιμές του με την μαλακή γόμα. Η ίδια επιλογή έγινε και για τον Franco Colapinto, ενώ οι δύο Aston Martin που ακολούθησαν έβαλαν την μέση απλά για να την «πατήσουν». Αμέσως μετά, φόρεσαν τη σκληρή για τον ίδιο λόγο.

Με τις θερμοκρασίες να είναι αρκετά χαμηλές (20 βαθμοί Κελσίου στον αέρα και 25 στην πίστα), οι περισσότεροι άργησαν να βγουν από τα γκαράζ. Ο Lewis Hamilton, ωστόσο, ήταν στην αγωνιστική διαδρομή πριν κλείσει το 10λεπτο, φορώντας την μαλακή γόμα.

Ακόμα και μετά από 20 λεπτά δράσης στο FP3, λιγότεροι από δέκα οδηγούς είχαν γράψει χρόνο. Όταν οι πιο ανταγωνιστικές ομάδες σημείωσαν τις πρώτες τους επιδόσεις με την μαλακή γόμα, ο Leclerc βρέθηκε στην κορυφή με τους Verstappen και Hamilton να ακολουθούν.

Σύντομα, ο Μονεγάσκος έριξε κι άλλο το καλύτερο πέρασμα της διαδικασίας και έφτασε μισό δευτερόλεπτο μακριά από τον Verstappen. Την ίδια ώρα, η Mercedes απολάμβανε τις πιο ψυχρές θερμοκρασίες και έδειχνε πιο ανταγωνιστική από χθες.

Στο κλείσιμο της πρώτης μισής ώρας, ο Russell ήταν 3ος, ενώ ο Leclerc παρέμενε πρώτος με τον Verstappen 2,5 δέκατα πιο αργό.

Με κάτι παραπάνω από 20 λεπτά να απομένουν, ο Russell πήρε τη 2η θέση στους χρόνους από τον Verstappen. Πιο πίσω στην κατάταξη, ενδιαφέρον είχε η στρατηγική της Racing Bulls που έκανε προσομοίωση αγώνα με σκληρή γόμα.

Ο Leclerc έχασε την πρώτη θέση μετά από αρκετή ώρα και συγκεκριμένα όταν απέμεναν περίπου 17 λεπτά για το κλείσιμο του FP3, διότι η McLaren ξεκίνησε την προσομοίωση κατατακτήριων δοκιμών με την μαλακή γόμα.

Ο Norris έγραψε χρόνο-ρεκόρ και ανέβηκε αμέσως στην πρώτη θέση, ωστόσο ο Piastri ήρθε από πίσω του να τον αφήσει 2ο. Σύντομα, ο Verstappen έδειξε τη δυναμική της RB21 στο Σίλβερστον και χώρισε τα δύο πορτοκαλί papaya μονοθέσια.

Ωστόσο, υπήρχε και η Ferrari στην εξίσωση. Ο Leclerc πέρασε ταχύτατα με φρέσκο σετ μαλακής γόμας και αποδείχθηκε 68 χιλιοστά ταχύτερος του Piastri.

Δυστυχώς, ο Hamilton δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει τον αντίστοιχο δικό του γρήγορο γύρο, διότι υπήρχε κομμάτι αεροτομής της VF-25 του Oliver Bearman πάνω στην αγωνιστική διαδρομή. Γεγονός που ανάγκασε τους αγωνοδίκες να δώσουν εντολή διακοπής της διαδικασίας.

Στην επανεκκίνηση της διαδικασίας, περίπου πέντε λεπτά είχαν απομείνει για το κλείσιμο του FP3. Κάποιοι πρόλαβαν να κάνουν λίγους γύρους ακόμα, αλλά οι υπόλοιποι δεν πρόλαβαν, αφού η διαδικασία διακόπηκε ξανά, αυτή τη φορά λόγω εξόδου του Gabriel Bortoleto στην αμμοπαγίδα, στο σύμπλεγμα Maggots-Becketts-Chapel.

Το άδοξο τέλος είδε τον Charles Leclerc να κρατά την κορυφή στο FP3, με τους Piastri-Verstappen να ακολουθούν στην κατάταξη.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEO