Πολιτική

Σήμερα 17:23

Μητσοτάκης από Υπουργείο Παιδείας: Όποιος αρνείται να αξιολογηθεί, δεν έχει θέση στο εκπαιδευτικό σύστημα

Τι είπε ο πρωθυπουργός για ωρολόγιο πρόγραμμα, μείωση ύλης και επαγγελματικό προσανατολισμό

Μητσοτάκης από Υπουργείο Παιδείας: Όποιος αρνείται να αξιολογηθεί, δεν έχει θέση στο εκπαιδευτικό σύστημα
-

Άκουσε το άρθρο

 
 

Μια συνολική επισκόπηση της πορείας των παρεμβάσεων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και μια αποτίμηση της προόδου τα τελευταία χρόνια έγινε στη σύσκεψη στο υπουργείο Παιδείας υπό τον πρωθυπουργό.

Oπως είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, «συζητήσαμε την πορεία της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και νομίζω ότι εδώ πρέπει να είμαστε ειλικρινείς ότι είναι μια καινούργια διαδικασία, η οποία ακόμα δεν έχει φέρει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Και εδώ θέλω να είμαι πολύ σαφής, ειδικά για την κατηγορία εκείνων των εκπαιδευτικών που αρνούνται επί της αρχής να αξιολογηθούν. Η θέση μας εδώ είναι ξεκάθαρη και η κατεύθυνση που έχω δώσει στο υπουργείο πολύ σαφής: Αν κάποιος αρνείται επί της αρχής να αξιολογηθεί, δεν πρέπει να έχει θέση στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης».

«Πιστεύω ότι θα πρέπει να ασχοληθούμε περισσότερο και το συζητήσαμε με την υπουργό στο ωρολόγιο πρόγραμμα, με την ποιότητα αλλά και την ποσότητα της ύλης. Και με ικανοποίηση άκουσα ότι εξετάζονται προτάσεις από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής για μια λελογισμένη μείωση της ύλης, έτσι ώστε να δώσουμε μεγαλύτερη έμφαση στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα», επισήμανε ο πρωθυπουργός σε άλλο σημείο της τοποθέτησής του.

Στη συνέχεια συμπλήρωσε ότι στο πλαίσιο της σημερινής του επίσκεψης συζητήθηκε «ένα ζήτημα το οποίο πιστεύω ότι απασχολεί όλους τους γονείς αλλά και όλα τα παιδιά που έχει να κάνει με τον επαγγελματικό προσανατολισμό και πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά ενδεχομένως σε μια νεότερη ηλικία. Στην τρίτη γυμνασίου ίσως είναι η κατάλληλη εκείνη στιγμή να εντοπίσουμε τις κλίσεις τους, τις δεξιότητές τους και τα ενδιαφέροντά τους, ώστε να τους κατευθύνουμε ως προς το ακαδημαϊκό αλλά και το επαγγελματικό τους μέλλον».

Μητσοτάκης - Υπουργείο Παιδείας

Ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε και στις πολιτικές τις οποίες έχει αναλάβει η κυβέρνηση για το bullying, την πλατφόρμα stopbullying, που έχει ήδη δώσει κάποια πρώτα μετρήσιμα αποτελέσματα, αλλά και τη σημαντική ενίσχυση στους τύπους σχολείων που δίνουν τη δυνατότητα να διαφοροποιείται η εκπαίδευση ανάλογα με τις δυνατότητες αλλά και τις κατευθύνσεις του υπουργείου. «Τα Πρότυπα σχολεία, τα Πειραματικά σχολεία και βέβαια τα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία θα έχουν εξετάσεις το επόμενο Σαββατοκύριακο, μια σημαντική καινοτομία με τη χρηματοδότηση του Ιδρύματος Ωνάση για έναν νέο τύπο δημόσιου σχολείου, από το οποίο πραγματικά περιμένουμε πολλά χρήσιμα μαθήματα για το πώς μπορούμε να μπολιάσουμε συνολικά τη λειτουργία των σχολείων μας.

Να επισημάνω επίσης και τη σημαντική πρωτοβουλία, το πρόγραμμα Μαριέττα Γιαννάκου για την αναβάθμιση άνω των 600 σχολείων, τα πρώτα από αυτά θα παραδοθούν στους μαθητές και στους καθηγητές τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους. Επομένως, είναι πολλά αυτά τα οποία έχουν γίνει, αλλά και πολλά ακόμα αυτά τα οποία πρέπει να γίνουν», τόνισε ο πρωθυπουργός.

Μητσοτάκης - Υπουργείο Παιδείας

«Είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε μια συνολική επισκόπηση της πορείας των παρεμβάσεων που κάνουμε στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και μία αποτίμηση και της προόδου που έχουμε πετύχει τα τελευταία χρόνια, αλλά και των σημαντικών προκλήσεων που καλούμαστε ακόμα να αντιμετωπίσουμε», τόνισε επίσης μεταξύ άλλων στις δηλώσεις του ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την επίσκεψή του στο υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, ο οποίος πρόσθεσε πως «η εικόνα στα σχολεία μας είναι πολύ διαφορετική και βελτιωμένη».

Ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στην προσθήκη των εκπαιδευτικών που έχει γίνει και στις παρεμβάσεις, όπως η δίχρονη προσχολική εκπαίδευση και η τεχνολογική αναβάθμιση των σχολείων, αλλά και στις πολιτικές που έχουν αναπτυχθεί για το bullying, καθώς και στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία.

«Είναι πολλά αυτά που έχουν γίνει, αλλά πολλά και αυτά που πρέπει να γίνουν», είπε.

Από τη μεριά της, η κ. Ζαχαράκη ανάφερε μεταξύ άλλων: «Σήμερα μιλήσαμε για την Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, γενική, ειδική και επαγγελματική. Δώσαμε έμφαση κυρίως στην καλή προετοιμασία της χρονιάς, αποτιμώντας κιόλας το πώς έχουμε πάει αυτά τα χρόνια. Δώσαμε ιδιαίτερη έμφαση και στην πρόσθεση πολύ σημαντικού αριθμού μόνιμου προσωπικού, αλλά και στις μεγάλες καινοτομίες που εφαρμόστηκαν τα τελευταία χρόνια. Δεν πρέπει να ξεχνάμε και τις προσθήκες που η νέα χρονιά θα φέρει, αλλά και βελτιώσεις που δεν έχουν να κάνουν μόνο με τις υποδομές, έχουν να κάνουνε με τα βιβλία, με νέα προγράμματα σπουδών, όλα αυτά που μπορούν να αλλάξουν την ποιότητα της εκπαίδευσης».



Ειδήσεις σήμερα:

Τροχαίο στου Ρέντη: Το τραγικό παιχνίδι της μοίρας - Είχε σκοτωθεί σε τροχαίο και ο αδερφός της 13χρονης

Χαλάνδρι: Τα σενάρια που εξετάζουν οι Αρχές - Με πάνω από 20 σφαίρες σκότωσαν τον "θαμνάκια"

Έσπασε το πρωτόκολλο το Βατικανό: Επέτρεψαν σε μοναχή να θρηνήσει δίπλα στο φέρετρο του Πάπα Φραγκίσκου (βίντεο)


12345   8910
  Ακολουθήστε το antenna.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
 Απαγορεύεται η αναπαραγωγή του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά στην πηγή antenna.gr (με ενεργό σύνδεσμο προς το antenna.gr)