GP Μαϊάμι: «Άπιαστος» ο Piastri που άφησε πίσω του τον Norris – 3ος ο Russell
Ο Oscar Piastri εξασφάλισε μία άνετη νίκη στο Μαϊάμι, επεκτείνοντας το προβάδισμά του στη βαθμολογία των οδηγών. Πίσω του τερμάτισε ο Lando Norris, με διαφορά σχεδόν 5 δευτερολέπτων, ενώ ο… ψύχραιμος George Russell εξασφάλισε μία ακόμη εμφάνιση στο βάθρο.
Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, «αναζωπυρώθηκε» η κόντρα μεταξύ Max Verstappen και Lando Norris. Ο Ολλανδός είχε ένα μπλοκάρισμα στην πρώτη στροφή, που έδωσε την ευκαιρία στις δύο McLaren να τον πλησιάσουν, αλλά ο Βρετανός στριμώχθηκε κι αναγκάστηκε να βγει εκτός ορίων, χάνοντας 4 θέσεις.
Πιο πίσω, ο Jack Doohan προσπάθησε να βρει χώρο στην εσωτερική του Liam Lawson με αποτέλεσμα να έχουν επαφή, να «εκτοξευθεί» ο Νεοζηλανδός και να εγκαταλείπει ο Αυστραλός με κλαταρισμένο ελαστικό.
Επιστρέφοντας στο μπροστινό μέρος του grid, ο Oscar Piastri κατάφερε να «κλέψει» τη 2η θέση από τον Kimi Antonelli στον 9ο γύρο, ενώ πίσω τους ο Norris είχε ξεκινήσει το δύσκολο έργο της ανάβασης.
Και πράγματι, ο Βρετανός έκανε το ένα προσπέρασμα μετά το άλλο, έχοντας επιστρέψει στην 3η θέση μέχρι τον 10ο γύρο. Ταυτόχρονα, ο teammate του κόντραρε στα ίσα τον Verstappen για την πρωτοπορία.
Ο Piastri κατάφερε να ωθήσει τον Ολλανδό σε λάθος στον 14ο γύρο, για να πάρει τελικά την κορυφή της κατάταξης. Επόμενος ήταν ο Norris, που είχε βάλει στο στόχαστρο τον Verstappen και το 2ο σκαλί του βάθρου.
Έκανε μία απέλπιδα προσπάθεια που οδήγησε και τους δύο εκτός ορίων, με τον Βρετανό να δίνει τη θέση πίσω στον τετράκις παγκόσμιο πρωταθλητή. Έναν γύρο αργότερα, κατάφερε να τον περάσει κανονικά και χωρίς περιθώριο αμφιβολιών.
Την ώρα που ερχόντουσαν προειδοποιήσεις για βροχή και λίγες ψιχάλες, ξεκίνησαν και τα pit stop. Οι περισσότερη άλλαξαν από τη μέση στη σκληρή γόμα, καθώς τα σύννεφα φαινόντουσαν να «διαλύονται». Μονάχα οι δύο McLaren έμειναν έξω, περιμένοντας ένα αυτοκίνητο ασφαλείας που δεν έφτασε.
Ο Yuki Tsunoda έλαβε μία ποινή 5 δευτερολέπτων για υπέρβαση του ορίου ταχύτητα στην pit lane, αλλά ο Ιάπωνας βρισκόταν ούτως ή άλλως εκτός βαθμολογούμενης δεκάδας.
Οι Bortoleto και Bearman εγκατέλειψαν με μηχανικά προβλήματα, επιβάλλοντας ολιγόλεπτο εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας. Εγκατέλειψε λίγο αργότερα και ο Liam Lawson, που δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει τον αγώνα του μετά το χτύπημα που δέχθηκε στον πρώτο γύρο.
Στο μεταξύ, ξεκίνησε η… «φαγωμάρα» στη Ferrari, με τον Lewis Hamilton να επιμένει στον ασύρματο ότι είναι ταχύτερος από τον Leclerc και την ομάδα τελικά να υποκύπτει, δίνοντας εντολή για ανταλλαγή θέσεων. Ωστόσο, ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής δε φαινόταν να μπορεί να καλύψει εγκαίρως τη διαφορά, με την ομάδα να δίνει επιπλέον εντολή για αλλαγή ξανά. Έτσι, οι «κόκκινοι» τερμάτισαν τον αγώνα στο 7-8.
Ο Piastri έμεινε «άπιαστος» στην κορυφή, με τον Lando Norris να τερματίζει μεν πίσω του, να μην μπορεί δε να καλύψει τη διαφορά των σχεδόν 5 δευτερολέπτων. Ο «ανέγγιχτος» Russell εξασφάλισε το 3ο σκαλί του βάθρου, με τον poleman Verstappen να περιορίζεται στην 4η θέση.
Η βαθμολογούμενη δεκάδα διαμορφώθηκε ως εξής: Piastri, Norris, Russell, Verstappen, Albon, Antonelli, Leclerc, Hamilton, Sainz, Tsunoda.