NASCAR Cup: Στο χάος των συγκρούσεων στο Τέξας, ο Logano επιβίωσε
Ο πρωταθλητής του Cup Series γλίτωσε από όσα έγιναν στο χαοτικό κλείσιμο του αγώνα στο Τέξας και κατέκτησε την πρώτη του νίκη για το 2025.
Ο φετινός αγώνας στο Texas Motor Speedway έφτασε κοντά στο να ανταγωνιστεί τον περσινό με τα 16 caution, καθώς τέσσερα υπήρχαν μόνο στους τελευταίους 10 γύρους!
Και όταν όλα ήταν να κριθούν στο overtime, οι Joey Logano (εκκίνησε 27ος) και Ross Chastain (εκκίνησε 31ος) ήταν αυτοί που θα έβλεπαν πρώτοι την καρό σημαία.
Ο τρις πρωταθλητής του Cup Series πήρε την πρωτοπορία εν μέσω δράματος, με μόλις τέσσερις γύρους να απομένουν. Ο Michael McDowell υπέκυψε στην πίεση του οδηγού της Team Penske και έχοντας πολύ παλαιότερα αριστερά λάστιχα από την Mustang του Logano έχασε τον έλεγχο πριν την είσοδο της στροφής, κατέληξε στον τοίχο και εγκατέλειψε. Εκεί, δόθηκε η εντολή του overtime.
Στην επανεκκίνηση, ο Logano αμύνθηκε από τον teammate του, Ryan Blaney, ο οποίος -όπως παραδέχθηκε αργότερα στη συνέντευξη- άλλαξε «από ανοησία του» γραμμή και έδωσε την ευκαιρία στον Chastain να προσπεράσει.
Αυτός ήταν και ο καλύτερος τερματισμός του οδηγού της Trackhouse Racing τη φετινή σεζόν. Ο Kyle Larson που είχε την πρωτοπορία για 90 γύρους στον αγώνα τερμάτισε τελικά 4ος, με τον Erik Jones να επιστρέφει στο Top-5 έπειτα από πολύ καιρό. Η δεκάδα συμπληρώθηκε από τους Ricky Stenhouse Jr., Austin Dillon, John Hunter Nemechek, Christopher Bell και Daniel Suarez.
Το χάος του τελικού Stage δεν άφηνε τον αγώνα να τελειώσει…
Τα Stage 1 και 2 ήταν σαφώς λιγότερο επεισοδιακά από το τελικό όπου ό,τι μπορούσε να γίνει… έγινε! Ο Denny Hamlin έχασε από νωρίς την ευκαιρία να διεκδικήσει κάτι στο Τέξας, αρχικά λόγω ασυνεννοησίας με την ομάδα του στη στρατηγική και έπειτα επειδή ο V8 κινητήρας της Toyota έπιασε φωτιά και τον ανάγκασε σε εγκατάλειψη.
Στο τρίτο και τελευταίο Stage, ο… χορός των caution ξεκίνησε από τον εμβόλιμο Jesse Love ο οποίος βρέθηκε στον τοίχο με 48 γύρους να απομένουν.
Οι μεγάλοι χαμένοι εκεί ήταν όσοι είχαν μπει για pit stop υπό καθεστώς αγώνα, όπως οι Byron, Cindric, Hocevar και Elliot. Από όσους μπήκαν με την κίτρινη σημαία, η ομάδα #71 του McDowell αποδείχθηκε η πιο τολμηρή, καθώς του άλλαξε μόλις δύο λάστιχα και τον έβγαλε στη 2η θέση. Αλλά όπως αποδείχθηκε, το ρίσκο δεν απέδωσε καρπούς.
Η επανεκκίνηση που ήρθε από αυτό το caution ήταν η πρώτη από τις πολλές. Ο Busch έχασε τον έλεγχο της Chevrolet του στο ίδιο σημείο της στροφής 4 που το είχε πάθει νωρίτερα ο Berry και προσέκρουσε στον τοίχο.
Το επόμενο caution προκλήθηκε από τον poleman, Carson Hocevar ο οποίος άνοιξε πολύ τη γραμμή του στην έξοδο της στροφής 2 και προκάλεσε καραμπόλα με τους Preece και Ware.
Το επόμενο ατύχημα ήταν μεταξύ Keselowski, Custer, Cindric και Busch, ενώ η πιο ανούσια κίτρινη σημαία ήρθε όταν ο Reddick έχασε για λίγο τον έλεγχο του Toyota πριν το επαναφέρει σε μία ευθεία. Το τελευταίο caution ήταν αυτό του McDowell. Από εκεί και πέρα, μέχρι τον τερματισμό, ευτυχώς δεν υπήρχε άλλο… δράμα.
Για την ιστορία, το πρώτο Stage κέρδισε ο Cindric, με το δεύτερο να ανήκει πανάξια στον Larson ο οποίος είναι με διαφορά ο πιο επιτυχημένος του grid σε αυτόν τον τομέα.