GP Μονακό: Leclerc και Ferrari δήλωσαν ηχηρό παρόν και στο FP2

×

Γιώργος Ανανίδας

Ο Charles Leclerc ολοκλήρωσε τη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στην κορυφή των χρόνων, με τον Oscar Piastri να ακολουθεί μετά την πρόσκρουσή του στον τοίχο της στροφής 1. Ο Lewis Hamilton στην 3η θέση.

Charles Leclerc

Το ξεκίνημα του FP2 είδε την μέση γόμα να κυριαρχεί, ενώ οι Leclerc, Bortoleto και Hulkenberg επέλεξαν τη σκληρή. Sainz και Bearman ήταν οι μόνοι που ξεκίνησαν με την μαλακή.

Περίπου οκτώ λεπτά μετά το ξεκίνημα, ο Hadjar αποτέλεσε αιτία για διακοπή της διαδικασίας, διότι ο πίσω αριστερά τροχός του βρήκε στο κιγκλίδωμα στην είσοδο του σικέιν.

Επειδή, όμως, η ζημιά περιορίστηκε στον τροχό, ο Γάλλος μπόρεσε να γυρίσει τη VCARB02 στα pit και η κόκκινη σημαία διήρκησε λίγα λεπτά.

Επόμενος που υπέπεσε σε λάθος ήταν ο Oscar Piastri, ο οποίος χτύπησε τη μπαριέρα στην είσοδος της στροφής 1 και έσπασε την εμπρός αεροτομή. Μπόρεσε, όμως, και αυτός να γυρίσει στα pit για επισκευές, με την κόκκινη σημαία να διαρκεί ξανά λίγο.

Μέχρι το κλείσιμο της πρώτης μισής ώρας, είχαμε ήδη δει όλες τις γόμες και αρκετούς γύρους με αυτές. Από εκεί και πέρα, η μαλακή ξεκίνησε να αποτελεί την κύρια επιλογή. Έπειτα από μερικούς γρήγορους γύρους, ο Charles Leclerc ήταν ξεκάθαρα ο ταχύτερος στην πίστα. Πίσω του είχε τους Norris και Hamilton.

Αν και τα φορτία καυσίμου πιθανότατα ήταν διαφορετικά από μονοθέσιο σε μονοθέσιο, ήταν ξεκάθαρο πως οι περισσότεροι βρίσκονταν σε προσομοίωση κατατακτήριων, προσπαθώντας να βρουν τα όριά τους. Σύντομα, ο Hamilton ακολούθησε τον ρυθμό του teammate του και ανέβηκε 2ος.

Αφότου όλοι πραγματοποίησαν γύρους και δοκιμές με την μαλακή, η C5 (μέση) ξεκίνησε να επιστρέφει στην πίστα για προσομοίωση αγώνα.

Ο Isack Hadjar βρέθηκε και πάλι στο προσκήνιο, όταν «πλήγωσε» ξανά το μονοθέσιό του, αυτή τη φορά στη στροφή 1 όπου χτύπησε και πάλι τον πίσω αριστερά τροχό ο οποίος στράβωσε. Για καλή του τύχη, ο οδηγός της Racing Bulls κατάφερε να επιστρέψει στο γκαράζ του.

Ο Leclerc δοκίμασε τη σκληρή γόμα προς το τέλος της διαδικασίας, ενώ ο Piastri κατάφερε να σημειώσει το δεύτερο ταχύτερο πέρασμα με μαλακή, αφού είχε πρώτα συνέλθει από το ατύχημα νωρίτερα.

Κανείς δεν απείλησε τον χρόνο τους μέχρι τη λήξη του FP2, κυρίως επειδή οι τελευταίοι τους γύροι στην πίστα είχαν άλλο σκοπό. Συν του ότι οι περισσότεροι πήγαιναν λίγο πιο προσεκτικά, για να μην υπάρξουν άλλα ευτράπελα.

Αναλυτικά, τα αποτελέσματα του FP2 στο Μονακό:

GP ΜΟΝΑΚΟ - FP2

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEO