"Ψάχνεται" η Mercedes για τις υψηλές θερμοκρασίες
Του Βασίλη Παπαδόπουλου
Υφίσταται πρόβλημα και γι' αυτό δεν υπάρχει καμία αμφιβολία. Η Mercedes δεν μπόρεσε να διαχειριστεί τις υψηλές θερμοκρασίες στα Ευρωπαϊκά Grand Prix και κατά συνέπεια, συγκέντρωσε μόλις 18 βαθμούς σε Ίμολα, Μονακό και Βαρκελώνη. Τα μονοθέσιά της δεν άντεξαν στη ζέστη που επικρατούσε.
Ο Toto Wolff δεν έψαξε για δικαιολογίες, αλλά παραδέχθηκε τον προβληματισμό, που κυριαρχεί στην ομάδα: "Εκπροσωπούμε έναν τεράστιο όμιλο με χιλιάδες κόσμο. Συνεπώς, δεν υπάρχει εξήγηση, στο να μην μπορούμε να καταλάβουμε, πως θα κρατήσουμε ένα ελαστικό στο κατάλληλο παράθυρο λειτουργίας, όταν θερμαίνεται. Στην αντίθετη περίπτωση, όταν υπάρχει κρύο δηλαδή, όλα βαίνουν καλώς. Τότε, είμαστε πολύ γρήγοροι. Ίσως, χρειαζόμασταν περισσότερους αγώνες στην Γροιλανδία, ή την Αλάσκα. Στο πέρασμα του χρόνου, δυσκολευόμασταν πιο πολύ, με την υπερθέρμανση των πίσω ελαστικών".
Ο επικεφαλής της Mercedes, προσπάθησε να εξηγήσει τους λόγους της σαφούς υπεροχής της McLaren: "Ακόμη κι αυτοί οι ίδιοι δεν γνωρίζουν καλά, τι ακριβώς συμβαίνει. Εξαρτάται από πολύ μικρά περιθώρια, κάποιες λεπτομέρειες και απλά καλή μηχανική. Κάθε μονοθέσιο έχει ένα δικό του DNA, το οποίο καθορίζεται από την σχεδίαση. Παρά την άρτια οργάνωση που έχουμε ως οργανισμός, πολλές φορές δεν μπορείς να κατανοήσεις, γιατί ένα μονοθέσιο μπορεί, ή δεν μπορεί να κάνει κάτι. Τώρα, υπάρχει μπροστά ο Καναδάς. Εκεί, ευελπιστούμε να πάμε καλύτερα και να καλύψουμε το χαμένο έδαφος".
Στην βαθμολογία των κατασκευαστών και μετά από 9 αγώνες, η Mercedes έπεσε στην 3η θέση με 159 βαθμούς, έναντι 362 της McLaren και 165 της Ferrari.