Μετρημένη αισιοδοξία στη Ferrari ενόψει Σπα
Η ομάδα του Μαρανέλο ολοκλήρωσε στην πίστα του Μουτζέλο το δεύτερο φετινό τηλεοπτικό της γύρισμα, όπου «έγραψε» 200 χλμ. με τη νέα πίσω ανάρτηση.
Το πρόβλημα της SF-25 με τη γεωμετρία της πίσω ανάρτησης (και όχι μόνο) είναι από τους πρώτους αγώνες της σεζόν. Έκτοτε, οι άνθρωποι της Scuderia έχουν φέρει προοδευτικά αναβαθμίσεις που στόχευαν σε νέα διαμόρφωση στο πάτωμα και την μορφή της πίσω πτέρυγας.
Ενόψει Σπα, η Ferrari κάνει το πιο σημαντικό βήμα προς τη διόρθωση των κακών κειμένων της SF-25, αλλάζοντας τη γεωμετρία της πίσω ανάρτησης.
Την οποία και δοκίμασε επί δύο μέρες στο Μουτζέλο, με τους Lewis Hamilton και Charles Leclerc να «γράφουν» 200 χλμ., λίγο αφότου ο αναπληρωτής οδηγός της ομάδας, Antonio Giovinazzi είχε τεστάρει την προηγούμενη.
Τα νέα που προέκυψαν από τον ιταλικό Τύπο με το πέρας των δοκιμών ήταν πως υπάρχει συγκρατημένη αισιοδοξία στους «κόκκινους», οι οποίοι θα έχουν τον πολύτιμο αυτό εξοπλισμό το ερχόμενο Σ/Κ στο Σπα.
Εφόσον η αλλαγή αποδειχθεί επιτυχής, η Ferrari θα ανοίξει διάπλατα τις επιλογές της όσον αφορά στο set-up του μονοθεσίου και πιθανώς να ξεκλειδώσει την αεροδυναμική απόδοση που έχει «ευνουχιστεί» από το ντιζάιν του πίσω τμήματος.
Ωστόσο, αυτή δεν αναμένεται να είναι η τελευταία αναβάθμιση, καθώς τα παράπονα των Hamilton και Leclerc στο Σίλβερστον είχαν να κάνουν και με το σύστημα διεύθυνσης και την κατευθυντικότητα του μονοθεσίου. Για αυτό, στην Ουγγαρία οι Ιταλοί αναμένεται να εμφανιστούν με μία νέα διαμόρφωση στο τιμόνι.